Tuesday, March 29, 2011

keje kawen

as'kum n hai....
ari ni ttg keje kawen....hehe....
wpon masih ade bbrapa bulan...
keje kahwin ni bkn sesenang yg disangka...kn??
ku tgh lalui...wpon bkn sepenuh.....hehe

first, nk share kt korg plamin anganku....


  sangat simple, but nice....
 ku sangat suke iniiii....hukkhukkk


dan for  hantaran decoration, really love dis! 


latest style....bantal......button 'like' plisss!   =)

credit to arma abd rahman!

dan baju nikah idaman......jubah putih yg dh ready made....
ssuai ke x ek ngn bdn ku yg super duper comel ni...??
kihkihhh....nnt nk try fitting jubah kt mydin mall...tettt

'
'
'
'
 jubah ni leh melangsingkan aku x ek...??


 yg ni sesangat simple


 yg ni plak, cutting dh cantik.....tp tang kat pinggang tu ha yg spoil kn aku pnya taste



plg aku sukeeee!!!


aku xsuke yg crowded2 nih.....yg atas ni plg aku suke...
dan yg plg penting leh gna lagi lpas nikah.....
buat raye, or bertandang umh sedara mara....  wink! wink!




tata

No comments:

Post a Comment