Thursday, January 20, 2011

naluri dan ilusi

hmm...
entry kedua aku...
berkaitan dgn header aku, 'naluriku bukan ilusi'

cmne dpt? tiba2 je dpt ilham memandangkan aku ni jenis
ada naluri kuat gitu.....ecehh...caye x nih? hihi..terpulang...
tp ad kisah2 di sebalik instinct yg kuat nih...dn terbukti
jga dgn ramalan personaliti yg Dr Fazilah Kamsah buat mngikut bulan kelahiran...
hehe....dlm byk2 point, tang tu yg plg tepat 'punya daya firasat yg tinggi'....
mase tengok cite ilusi kt tv3 aritu pon, rase mcm diri sndiri....tp xde r nmpk
kes bunuh2 ni...
amacam? takut x ngn aku? (xbolebla) ekeke
bile ingt blk cite ilusi tu, sakit ati gk...tau knape?

sbb asyraf muslim jd jht....xsuke,xsuke! wtk baik2 ok la...hensem tol dia tuh...hihi


hensem kn? 

berbalik kepada naluri & ilusi
nnt aku akn bt entry ttg kisah2 tu...tggu...


<<<ni ramalan utk bln MAY>>>
yg kuning tu ala-ala aku la tu...hehe


keras hati dan degil 
kuat semangat dan bermotivasi tinggi 
pemikiran tajam 
mudah marah jika tidak dikawal 
pandai menarik hati orang lain dan menarik perhatian 
perasaan yang sangat mendalam 
cantik dari segi mental dan fizikal 
tidak perlu dimotivasikan 
tetap pendirian tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain 
mudah dipujuk 
bersikap sistematik ( otak kiri ) 
suka berangan 
kuat daya firasat, memahami apa yang terlintas dihati orang lain 
mudah diserang penyakit di bahagian telinga dan leher dan lemah sistem pernafasan 
daya khayalannya tinggi 
pemikiran yang tajam 
pandai berdebat 
fizikal yang baik 
suka sastera, seni, muzik dan melancong 
tidak berapa suka duduk dirumah 
tidak boleh duduk diam 
tidak punya ramai anak 
rajin dan bersemangat tinggi 
agak boros 


tata

No comments:

Post a Comment